تو نیستی که ببینی

126

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

سخت ترین کار دنیا

اینه که بری مسافرت

اونم تهران....

جدا از اینکه هرروز باید خونه ی یکی باشی

رفت و آمد اونجا برای ماها که توی شهرمون خیلی راحت با وسیله نقلیه شخصی رفت و آمد میکنیم خیلی سخته!

با اینکه تهران و خیلی دوست دارم

ولی ترجیح میدم یا کاملا اونجا زندگی کنم

یا هیچوقت پامو اونجا نذارم.

از همش بدتر اینه که بخوای بری تهران و بری مراسم نامزدی یا عروسی کسی!

کلا میتونی تا وقتی بری تو اون عروسی از ناراحتی وحرص خوردن بابت لباس و موهات و آرایشت بمیری...اینقدر رو مخته!

هنوز هیچ کاری نکردم.نه وسیله هامو جمع کردم نه لباسامو

خیلیم حوصله ندارم....یعنی اون دور اخلاق گندمه که دلم هیچکس و نمیخواد.


پ.ن: توی امتحانای فنی حرفه ای برای مدرک دیپلم خیاطی با بالاترین نمره قبول شدم.تنها اتفاق خوب این روزها



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
sami ra

نظرات  (۳)

بهتون تبریک میگم!
به نگار هم گفتم ! اصن خوشم نمیاد عروسی ی شهر دیگه باشه ! والا مکافات ه!!
بسیار بسیار بهت تبریک میگم سمیرای نازنین !:-*:-*
کی برا من لباس میدوزی ؟؟؟^_^
بعد بیا برام تعریف کن ببینم چه خبر بوده..

منتظرم روزی خانوم خ رو بذاری تو جیبت :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی